Dags för uppdatering

Ja, vad har hänt sen sist. Hade lite klippstuga i tisdags, började med Elliott, gick utan problem. Albin är inte överförtjust över att bli klippt men de gick hyfsat bra. Men när jag skulle klippa Robban gick det mindre bra, jag råkade göra honom till skinhead;). Vi hade glömt att sätta dit klipphuvudet på klippmaskinen. Ooppss!!!  Fick oss ett gott skratt i allafall, tur att hans hår växer som ogräs. Igår var vi och tittade när barnen lussade på dagis, dom är ju så söta.

Det var riktigt härligt vinterväder. Dom bjöd på glögg, saft & pepparkakor.

Albin & Elliott var tomtenissar. Ser lite ut som michelingubbar eftersom dom har overallen under tomtedräktarna.

Gonzo snodde min grillvante igår & bet sönder, så här står jag & bannar honom, men hur kan man hålla sig för skratt när han flinar upp sig?

Don´t worry, be happy!!!
I går kväll var jag hem till Ullis, Malin var redan där, vi skulle kolla på Idolfinalen. Ullis bjöd på jättegod mat. Kevin vann, vilket inte var helt otippat. Ullis ringde väl och röstade 4 gånger, hon var helt "crazy". Lite senare kom Sussi, då spelade vi lite spel och sjöng Singstar. Kom hem strax efter 01.30, gick en sväng med hundarna, sen var det natti natti.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Gonzo är så jäkla cool när han flinar...

2008-12-13 @ 16:17:47
URL: http://busbrorsor.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback