Snökul!!!

Idag var vi baksidan med barn & hundar.

Jag byggde en snölykta, som hundarna rev typ 10 gånger. Man blir gråhårig för mindre.

Ungarna & Robban byggde en snögubbe, Goliat snodde armarna hela tiden för det var ju pinnar.

Bildbevis, Goliat med snögubbens arm.

Gonzo uppe på jordkällaren.

O sole mio!!!!

Nu ska lyktan tändas.

Goliat

Albin håller koll på att lyktan funkar.

Elliott har lite snö i näsan efter att ha rullat ner för jordkällaren.

Hundrace!

Elliott i full fart i backen.

Albin likaså.


Azlan & Gonzo busar.

Jag hjälper Elliott att få lite fart.

Sjävklart så måste ju jag också åka.

Jag & Albin, jag ser djupt koncentrerad ut.

Avslutar med en bild på snöbollslyktan. Får duga som man brukar säga.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. bilden på elliott med snö i näsan var lite rolig.

2008-12-14 @ 21:15:22
Postat av: Anonym

Få gratis presentkort på H&M och Gina tricot!!

JUST NU HAR DEM EN STOR JULTÄVLINGEN DÄR DU KAN VINNA

PRESENTKORT VARJE DAG :D


http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=27

2008-12-14 @ 21:25:29
Postat av: sussi

Vilken fin snögubbe o snölykta. Tur att ny passade på, för nu är ju all snö snart borta =(

2008-12-17 @ 07:26:28
URL: http://busbrorsor.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback