Händelserik vecka

Här är hundarna ute på gården, vem ska springa först?

I torsdags var vi i kohagen, är så mysigt nu när snön har kommit.

Springa runt stenen var kul.

Azlan i full fart.

Goliat & Gonzo. Gonzos öron ser så roliga ut.

Mina fina pojkar.
I fredags åkte jag & Cilla till min syster Sari i Trollhättan. Det var ganska mycket trafik & halt på vägarna. Saris hund Raffa höll på att gå av på mitten när hon såg att det var jag som kom. Det bjöds på lasagne som kvällsmat, inte helt fel. Efter maten färgade jag Mikaelas (Saris dotter) hår. Hasselnötsbrun tror jag det var. Kollade lite på Idol, sen var det natti natti. På lördagen gick vi upp 04.00, skulle till Ullared & shoppa loss. Vi ville vara där när det öppnade & det öppnade 07.00. Gick en vända där inne & fyllde kundvagnen, sen var det dags för lunch. Vi tog en varsin fläskfiléplanka, mumsfillibabba!!! In på Gekås & ha kundvagnrally igen. Inte så svårt att fylla den på omgång 2 heller;). Kan säga att vi hade fullsmockad bil, man blir lite av en expert på att packa när man är i Ullared. Var bara påbörja vägen hem till syrran. Ingen var ju direkt sugen på att ställa sig & laga mat så det blev pizza. Jag var helt slut, slocknade på soffan så det var ju bara att gå & lägga sig. Igår så åkte vi hem men jag hann med att färga syrrans hår blont, Cilla torterade mig med att plocka mina buskage till ögonbryn & så åt vi lunch så vi skulle stå oss hela vägen. Lite färdsnask hade vi givetvis. Jag hade i allafall 3 glada hundar när jag kom hem. Azlan hoppade upp & knockade mig på näsan, gjorde ganska ont. Var nog saknad av dom andra 3 boysen också;).

Raffa

Leo( Saris minsta grabb )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback