Hårfärgning

Idag har det väl inte hänt så mycket. Jobbat, gått med doggsen m.m. Köpte hårfärg och färgade lillasyster Idas hår. Hon ska sitta barnvakt både lördag & söndag för jag ska iväg på hundgrejer. Robban jobbar natt så han ligger ju & slaggar. Men jag är ju inte snål så jag köper gärna någon pryl lite nu & då till mina småsyskon när dom ställer upp. Mommo & farmor & farfar ställer också upp ofta. Tur att man har så många snälla själar som ställer upp för oss med barnvakt (hundvakt ibland) så att vi kan göra lite saker utan dom. Det är ju även lite pusslande när vi är skiftarbetare båda två.  Nu ska jag gå kvällspromenix med doggsen. Tack & hej, leverpastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback