Rulltårtan som försvann!

Innan jobbet idag grejade jag med tvätt & dylikt, sprang fram & tillbaka kändes det som. Kom in i köket & såg en bit hushållspapper som låg på golvet som hundarna var väldigt intresserade av, trodde Albin hade rivit av lite för mycket för han är lite snorig just nu. Jaja, plockade upp pappret & då trillade poletten ner, jag hade ju tagit fram en rulltårta ur frysen för att tinas upp & lagt på hushållspapper på spisen. Kan säga till 110% att den skyldige är Gonzo för han har börjat hoppa upp med framtassarna på köksön & bord. Kunde inte direkt ge en massa banningar för jag tog honom inte på bar gärning. Jäkla hundskrälle, man kan ju inte göra annat än att skratta åt eländet. Hundarna tyckte säkert det var smaskens. Fick ta fram en ny rulltårta för Jenny, Ida & min systerdotter Mikaela skulle komma över & ta en fika;). Nu får man börja passa sig för vad man lämnar framme.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är härligt med hungriga hundar! ;)

2008-10-29 @ 10:59:47
URL: http://busbrorsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback