Oh my god!

Imorse kom min sambo hem efter nattskiftet och vi skulle göra skiftbyte hemma för jag skulle jobba förmiddag, då såg jag att han haltade. Givetvis frågade jag vad han hade gjort, helt otroligt men han hade krockat med ett rådjur.....med mopeden. Jag frågade om han behövde uppsöka läkare men så farligt var det inte, lite skrapsår och ont i ändalyktan. Mopeden är lite sned;). Tur att han hade hjälm. Rådjuret klarade sig, säkert lite chockad. Kunde inte låta bli och skoja till det och säga " var du så sugen på rådjursstek att du måste kasta mopeden på den". Ha ha ha! Man måste ju få skoja lite om eländet. Nu går han här hemma och linkar för han har så ont i skinkan, blev nog en skaplig smäll, sen är han ju av det manliga könet. Då "ojar" man alltid lite extra;).



Kommentarer
Postat av: Pia

Med en moppe ... i .... 30km/h ???



:) - man får skoja om allt

2008-09-24 @ 19:38:10
URL: http://www.beebronx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback