Vilken härlig dag

Efter jobbet tog jag en riktig långpromenad i solen med hundarna, mötte upp min kompis Lena, så hon gick också med. Nu på kvällen tog jag och "mommo" (min mamma) med kidsen på cirkus, dom har aldrig varit på det förut. Började lite tråkigt för det var en människa som var utklädd till nallebjörn som smög upp bakom Albin (min äldsta grabb) och han blev ju livrädd, grinade och skulle hem. Lyckades lugna ner honom så vi kunde gå in i cirkustältet sen tyckte han det var roligt och spännande. Elliott också naturligtvis. Nu ska jag gå och ta en kvällsmacka med min kära sammanboende, ska tillägga att han är ganska blå där han slog i, efter gårdagens moppetur;). Han har fått ett nytt namn på jobbet, Roadkill Robban. Tiihii!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback