Alla hjärtans dag

Idag fick alla i familjen en varsin alla hjärtans dag present. Pojkarna blev jätte glada för sina, Albin fick en NHL tröja & en film & Elliott fick en tröja med Blixten McQueen & en film han också. Robban fick 2 t-shirtar & en skjorta & lilla jag fick en söt liten porslinshund.

Ganska rolig bild.
Jag & Ullis gick med hundarna i kohagen. Är ju superskönt väder idag.

Azlan & Hugo hade väldigt roligt.

Azlan tycker det är lite roligt att rycka i Hugos svanshår, Hugo är dock inte lika road;).

Snön riktigt yrde omkring dom.

Yiihoo, vad det här är kul!

Nu är Gonzo med & busar också.

Gonzo var inte med & busade så mycket idag, sprang mest runt & sniffade. Azlan & Hugo härjade desto mera.

Härlig bild på Hugo i full fart.

Gonzo var duktig på inkallningarna idag.

Azlan ser så kul ut på den här bilden. En massa flaxande hud.

Vadå, vi har inte gjort nåt?!

Fina pojkarna, Ullis håller i.

Hugo har slipsen ute.
Mina Perfect Home grejer hade kommit så Ullis åkte hem & hämtade dom & kom förbi med det. Åhhh, vad fina dom var, vill att sovrummet ska bli färdigt nu för det var saker som jag ska ha där inne. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.



Kommentarer
Postat av: Ullis

Hallå där! Den som väntar på något väntar ALLTD för länge......ska de ju vara ;)

De var en trevlig promenad. Får se om det blir någon imorgon.

Kram Ullis

2009-02-14 @ 19:00:50
URL: http://www.haemus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback