Söta valpar!

Jag var hem till min jobbarkompis igår kväll & hälsade på för hon har en valpkull hemma. Valparna blir 7 veckor på söndag. Kenneln heter Håtvåos & hon föder upp "Portisar" (Portugisisk vattenhund). Givetvis tog jag massor med bilder, är ju så pluttigt med valpar.

Lite relaxing mellan varven med bus.

Awww, så söt!

Undrar vad den här valpen spanar på?

Kolla, kan man annat än att smälta för det där söta ansiktet.

Hej, vem är du???

Kom igen, nu busar vi!

Vilken kul rulle jag hittade.

Gott att tugga på sitt eget ben.

Vad är det här för konstig manick, måste undersökas.

Jag kan redan stå fint.

Mamma Zelda tar en paus från valparna.

Poppe

Lyckra, henne har hon ute på foder men är ofta på besök.

Vad håller ni på med där borta???

Vilken päls Poppe har!!!
Ja, efter ett sånt här besök kan man inte bli annat än valpsugen;).

Imorse hittade jag några konstiga hundar i hundbäddarna.

I det här huset delar vi broderligt på allt & inget. Albin har tagit en paus från hockey spelande;). Elliott har en rolig min.

Dom är för söta. Gonzos öron lever ett eget liv.

Puss på dig!

Vad kan det vara för ras??? En glad Berner Elliott kanske?



Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilka söta valpar! Man blir ju nästan sugen, tills jag kollade på Poppe o ser viken päls! Nå, ja, sugen blir jag. Fint tecknade. Appro på de "konstiga" hundraserna som låg i hundbäddarna, så hade Pontus inte helt fel när Albin va i din mage ;).

2009-02-27 @ 23:25:55
URL: http://busbrorsor.blogg.se/
Postat av: Pia

Söta... jna... klart de är ...



MEN du vet det är strängeligen förbjudet för dig att införskaffa annat än hund av rasen pinscher ...



;)



KRAM

2009-02-28 @ 14:43:59
URL: http://www.beebronx.com
Postat av: Jenny

Hahahhaa, berner elliott. den var bra :D

2009-02-28 @ 14:58:53
URL: http://hellohappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback