Hunddag

Idag på förmiddagen gick jag runt "Sättern", det är alltid lika fint att gå där, spelar ingen roll vad det är för väder eller årstid. På em gick jag & Sussi med doggsen i kohagen så dom fick löpa av sig i modden. Vi fick ju också röra på fläsket. Vi insåg att vi får satsa på att bli år 2020 Beach Girls, för det lär vi ju inte bli dom närmaste åren;). Lillebror kom & hjälpte Robban att riva ner garderoberna & lite tapeter i vårt sovrum för vi ska renovera där inne. Det har ju varit grisrosa, hate it, så nu äntligen ska det väck. Visar före & efter bilder sen när det är klart. På kvällen gick jag med Gonzo till ridhuset för Brukshundklubben har allmänträning där på söndagar. Sussi & Loke var också där. Körde inte så hårt, för det var första gången vi var med där, man ska inte underskatta passivitetsträning. Kul att träffa lite bruksmänniskor. Nu är jag trött, natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback