2 Bitchar & 6 hanhundar

Idag gick jag & Sussi runt vid skjutbanan i vanlig ordning, Boris var också med den här gången. Riktigt pärlväder! Solen värmade & vi blev svettiga direkt men det var så skönt.

Oden

Gonzo njuter i fulla drag.

Loke

Brage

Godisgamarna Oden & Gonzo.

Vi ville få alla grabbarna på bild. Det var lättare sagt än gjort;). Boris, Oden, Brage, Gonzo, Loke & Azlan.

Sussi är värsta "dogwalkern", kanske skulle byta karriär.

Brage går till attack på Gonzo.

Lilla limpan Boris.

Boris blev störtkär i Gonzo.

Tränade lite uppställning med Gonzo.

Azlan. Han var lite hjälpreda häromdagen när Robban hade målat så han har målarfärg på sidan.

Boris är så söt.

Sussi ställer upp Boris.

Oden ser så härlig ut när han ligger uppepå snöhögen. 



Kommentarer
Postat av: Pia

PUSSpusspuss på min godisgris - han ärrrrr så fin och jag är så kär i honom...



kom hit med honom - jag kan ta hand om honom ...



det ser fint ut när ni ställer



KRAM - not long now ...

2009-03-16 @ 07:27:45
URL: http://www.beebronx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback