Kurs

Igår började jag & Gonzo på fortsättningskursen i allmänlydnad. Kul att komma igång igen. Det var verkligen blandade raser på deltagarna. 1 Pinscher (Gonzo), 1 Beagle (Loke), 1 Labrador Retriever, 1 Lapsk vallhund, 1 dvärgschnauser, 1 Flatcoated Retriever & 1 Amstaff. I början var Gonzo lite okoncentrerad, var ju så mycket lukter & hundar som var mer intressanta än matte. På slutet gick det bättre. Efter kursen stog jag, Sussi & Linda & snackade lite skit. När jag kom hem gick jag sista svängen med doggsen, sen hände det inte så mycket mera.



Kommentarer
Postat av: Anette

Kul att kursen har börjat. Jag kommer upp och kollar på er någon gång för att se om ni sköter er eller inte :D

2009-03-28 @ 09:21:29
URL: http://egons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback