"Bidde" inget den här gången.

I går var Madde & Dimma hit igen. Dagen innan hade hon tagit ett prov som visar vart i löpet hon är & fick ett snopet svar, hon går in i höglöp redan dygn 7, väldigt ovanligt. Så igår var det nu eller aldrig typ. Vad vi kämpade för att dom skulle få till det, stackars Gonzo höll på som en jag vet inte vad & Dimma var inte alltför intresserad. Vi fick ringa efter backup, så Anna. H kom & kollade läget men det gick helt enkelt inte. Ja ja, så kan det vara, bara hoppas på bättre lycka nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Hej!

Tack för kommentaren i min blogg. Kul att se att ni med bloggar. Vi försökte få ljumljum parad också enn gång. Men han fick sån träningverk stackarn och fick ju absolut inte till det. Så det blev inget och vi ska inte försöka igen. Han är så gammal nu gubben. :)

2009-09-13 @ 20:39:10
URL: http://fairytail.bloggagratis.se/
Postat av: Sanna & Kelly

Aja... men det blir snart dags för ett nytt försök och då kommer det säkert gå bättre! He he, stackars Gonzo som kämpat och kämpat!

2009-09-14 @ 12:51:02
URL: http://www.barkingkelly.se
Postat av: Madde

Hahahaha..ja som vi KÄMPADE=) så fort jag tänker på det får jag mig ett gott skratt, men vad gör man inte för att få till det?!snart kommer hon nog igång igen och då smäller det, små söta snälla goa Gonzo-Dimma bäbisar tjohoo=)kram

2009-09-15 @ 20:44:30
URL: http://dimma.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback