Äntligen är våren här!!!

Idag är det helt underbart väder!!! Jag & Sussi gick med hundarna i Kohagen på förmiddagen, äntligen har snön försvunnit där.

Gonzo

Gonzo med sin ständige följeslagare Tyr.

Tyr

Brage

Gonzo & Tyr i full fart!!!

Azlan, Brage & Tyr.

Gonzo med "racer" öron.

Azlan & Tyr busar.

Nu kommer jag & tar dig!!!

Loke fick snällt gå i koppel så han inte drar iväg & jagar.

Loke

Azlan blev törstig av allt springande.

Fler som var törstiga;).

Azlan

Svart virrvarr, Brage & Tyr.

Gonzo & Tyr.

Azlan

Brage
När jag kom var hela familjen ute & grejade på baksidan. Jag gick runt tomten & plockade upp alla bajshögar, som sagt det som göms i snö kommer fram i tö. Fixade med staketet också så nu har jag en blåsa på tummen. Får fortsätta någon annan dag men vädret kan man inte klaga på. VÅRFEELINGS!!!!



Kommentarer
Postat av: Lena m. Bella

Vilka härliga vårbilder!

Nu har jag lagt in en bild på Lady med gosemage på Bellabloggen.

2010-04-12 @ 01:35:04
URL: http://www.mypinscher.se
Postat av: Malin o Sune

Vilket härligt vårväder o vilka härliga bilder på buspojkarna!!

2010-04-12 @ 16:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback