Trevlig promenad!!!

Ikväll har jag, Azlan & Gonzo gått en promenad vid skjutbanan med Sussi, Brage, Loke & Tyr & dagen till ära var Malin & Sune med. Sune (även kallat Ägget av sin matte) är ju ny i gänget, mina hundar har aldrig gått promenad med honom men vi släppte dom lösa. Gonzo började att visa vem som är kung & jag demonstrerade mina röstresurser;). Azlan gick mest bredvid & vallade honom, men överlag skötte sig alla grabbarna bra. Lite gruff får man räkna med med 6 hanhundar. Får dom bara träffas ett par gånger till så kommer Sune vara en i grabbgänget;).

Azlan när han vallar Sune.

Sune bestämde sig för att bada trots mattes protester;).

Har man badat måste man skaka av sig.

Sussi & hela "hunddagiset".




Sune "in action"

Nu är det "Följa John".

Malin, Sussi & grabbarna.

Tyr (även under den här promenaden kallad Fjant) & hans nya idol Gonzo.

Hela grabbgänget: Sune, Tyr, Loke, Brage, Gonzo & Azlan.
Tack tjejer för trevligt sällskap!!!
Vill även passa på att önska alla en riktigt GLAD PÅSK!!!



Kommentarer
Postat av: Malin o Sune!

Tack själv för trevligt sällskap!Det får vi göra fler gånger.Härliga bilder det blev på min prins.Skulle du vilja maila över dom till mig?Kram o Glad Påsk önskar jag dig o de dina!

2010-04-01 @ 21:13:59
Postat av: Sussi

Tack själv för trevligt sällskap! Juste bilder...

2010-04-01 @ 21:20:11
URL: http://www.nogg.se/busbrorsor
Postat av: LenaLena

Vilka superhärliga bilder! Själv ska jag ha Raffa här i morgon och tänkte få till några härliga skogsturer med henne och Cola! Enda tiken som accepterar honom och skiter i att han försöker sitta som ett frimärke i rumpan. Blir han för jobbig sätter hon sig bara eller börjar leka igen! Behöver jag nämna att Cola avgudar henne? (Gör jag också för den delen!)

2010-04-01 @ 21:40:58
URL: http://klingemaden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback