Pulsa i snön

Idag lurade jag ut Sussi på promenad till Kohagen, hon tyckte mest att jag försökte ta livet av henne;). Har ju kommit ganska mycket snö & ingen hade gått där före oss, men vi kämpade på. Den som kämpade mest var Loke, han är ju lite kort i rocken. Gick inte så långt in för till slut hade jag snön långt upp på låren. Hade med kameran så det blev lite bilder.

Azlan kämpar i snön.

Gonzo

Azlan & Brage

Loke

Gonzo spanar efter grabbarna.

Kom Loke vi gömmer oss!!!

Vet inte vad som var så intressant i det där trädet eller så tror Gonzo att han är en fågelhund;).

Brage, Azlan, Loke & Gonzo.

4 snygga killar!

Kommer ni matte???

Azlan & Loke dum glor på varandra.

Ända mot ända kan ingenting hända!

Brage ser ut som ett snömonster;).
Nu är hundarna trötta & nöjda, då är mattarna också nöjda & glada!!!



Kommentarer
Postat av: Annika & Taurus

Oj, vad duktiga ni är som pulsar i djupsnön. Ska ju vara nyttigt har jag hört men rätt så jobbigt!

Vilket härligt kort när de står alla fyra på den upptrampade vägen och spanar åt varsitt håll! (De andra korten var fina de också :-)

Tror jag ska ge mig ut en sväng jag också....

2010-02-21 @ 13:43:17
URL: http://www.nogg.se/pinscherntaurus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback