Julen

Oj, nu har jag mycket att uppdatera, som vanligt nu för tiden. Sari & Co kom som vanligt dagen innan julafton, traditionen är ju uppesittarkväll med skinkmacka. Per kom också över till oss. På julaftons morgonen fick kidsen öppna ett varsitt paket.

Albin blev glad för sitt Air hockey spel.

Elliott & Leo fick en varsin talande dammsugare som dom körde rally med i huset;).

L-G & Leo på jordkällaren, här ska det åkas pulka.

Hej vad det går!!!

Raffa & Azlan

Raffa är så söt!

Raffa har hittat en väldigt stor pinne;). 
Alla kom över till oss & åt julmat förutom mamma för hon jobbade, faller alltid in att hon gör det, lite trist men någon måste ju ta hand om gamlingarna. Man åt så det nästan kom ut ur öronen, gott var det. Pustade en liten stund sen blev det fika, därefter kom tomten till vårat hus.

Elliott gjorde en rolig min.

Leo blev glad att se jultomten.

Albin fick en innebandyklubba & givetvis en massa annat.
När alla var nöjda & glada gick dom hem till sitt, då blev det soffläge med den "lilla" godispåsen & en film.
På juldagen gjorde grabbarna den här fina snögubben medans jag & Sari var ut med hundarna.

På kvällen tog vi fram min julklapp, WeSing till Wii & skrålade. Man sjunger ju hellre än bra. Ida & Mikaela kom över & sjöng dom med. När Robban & Albin sjöng 2Barbie girl" fick dom 2 bakgrundsdansare.



VILKA "MOVES"!!!

Man blir trött av att fira jul.

3 badpojkar.
Vi var in på mellandags rean men där hittade man "nada". Vi gjorde säkert en massa annat kul men jag har ju bra minne men kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback