My Dog 7 jan 2010

I onsdags åkte jag & Robban till Göteborg, var ju dags för årets My Dog. Vi skulle bo på Scandic Backadal, samma hotell som jag & Ullis bodde på förra året. Barn & Azlan var hemma, mamma, Ida & Jim bodde i huset under tiden vi var borta. Var väldigt halt när vi åkte ner så vi fick åka försiktigt. Vi kom fram till slut & checkade in, sen tog vi det lugnt resten av kvällen.
På torsdagen var det dags för utställning, gissa om jag var nervös. Började med en ordentlig frukost på hotellet sen bar det iväg till Svenska Mässan.

Gonzo med djävulsögon;).
Domare: Karl-Erik Johansson
Kritik: Vackert huvud, mörka ögon, lagom stopmarkering, kunde bära öronen bättre, bra bett, bra hals, kort stram rygg, borde ha mer förbröst, knappa vinklar fram bra bak, rör sig ok.
Ukl, kv 1, kk 1, Hp
När vi var klara i ringen gick vi runt & kikade lite, fyllde i Roburs tävlingsblankett i år igen & hittade på en slogan. Dom ringde upp senare på eftermiddagen & sa att jag hade vunnit utställningstältet. Ha ha ha, jag vann ju ett förra året på My Dog, vad är oddsen att man vinner igen??? Då har jag 2 nu då;). Vi var inte kvar så länge, åkte förbi McDonalds på väg till hotellet & käkade på rummet. Robban fick hjälpa Madde & Co med bilen för den hade stendött men det ordnade upp sig. På kvällen träffade vi pinscherfolk på restaurangen Bamboo, var supertrevligt & god mat.

Så här satt den lilla prinsen när vi kom tillbaka till hotellet;). 
Dags för natti natti, hade ju en utställningsdag kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback