Norrköping SSPK 5/6 2010

Imorse åkte jag & min lillebror Jim till Norrköping, utställningsdags förstås;). Mamma var snäll & ställde upp som barnvakt eftersom Robban var iväg på rallycross. Vi jagar ju det där sista certet!!!

Gäsp, ska vi inte in snart???

Matte, kan jag få en godis???

Nu är vi i ringen & Gonzo är så fin, i allafall enligt hans matte;).

Var ingen riktig fart på Gonzo idag, han blir lite "potatissäck" när det är varmt.

Står & väntar när dom andra blir bedömda.
Domare: Annmarie Maeland
Kritik: Välbyggd hane, vacker resning, ädel hals, stram rygg i stående, fattig i förbröstet, rak överarm, bra bakställ, rör sig bra från sidan kunde hålla ryggen bättre, lös i rörelserna fram.
Ökl: kv 1, kk 1
Hancertet uteblev helt idag, lite trist men det är ju domaren som tycker & tänker. Kul att träffa trevligt pinscherfolk & tack Jim för att du körde & höll mig sällskap!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback