Utställning i Eskilstuna 21/11 2010

När jag vaknade imorse såg jag att ett sms hade kommit från Malin, stackarn hade blivit sjuk. Vi skulle åka till utställningen i Eskilstuna tillsammans men min kära sambo fick följa med istället. Albin & Elliott fick vara hos farmor & farfar. När vi kom fram trodde jag inte mina ögon!!! Det var den minsta & trängsta hall jag har varit i, var ju 481 hundar anmälda. I ringarna hade dom tejpat en presenning på golvet, så Diezel fick miljöträning De Luxe idag:). Domaren var faktiskt snabb på att dömma tycker jag, så det tog inte så lång tid innan det var våran tur.

Domare: Mats Lindborg
Kritik: Goda proportioner, tillräcklig benstomme, välformat huvud, korr bett, mörka ögon, bra hals & skuldra, stark rygg, behöver utvecklas i bröstpartiet, goda vinklar bak, fria kraftfulla rörelser.
Valpar 6-9 mån, kv 1, kk 1, Hp, BIM-valp


BIR-valp blev Lindas Gottis (Jumpin All Over America), grattis säger vi!!!

Nu tar jag en paus från utställningsringarna, nästa blir Stora Stockholm, då är det Gonzo som ska dammas av:).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback