Norrköping 15/8-09

Idag har jag, Ullis, Gonzo & Hugo varit på utställning i Norrköping, fick gå upp tidigt (Zzzzzzzzzz) för Ullis skulle in i ringen ganska tidigt. Man ska ju hinna med att sätta upp tält & dylikt. När vi kom fram & skulle packa ur bilen fick jag en försenad födelsedagspresent av Ullis. Tack vännen, blev jätteglad!!!

Det här fick jag, gulligt eller hur?!
Hugo har inte ställts sen i maj så det var jättespännande & se hur det skulle gå, dom var 2 st i unghundsklassen. den andra var en gigant jämfört med Hugo.

Matte, jag ser nog att du har köttbullar!!!

Är det inte min tur snart???

Hugo var inte riktigt på hugget idag men överlag gick det bra.

Snygga killen!!!
Ukl, kv 1, kk 1, Hp
Ullis var nöjd med dagens resultat med tanke på att dom inte har varit iväg på några utställningar på ett tag. Domaren var ganska hård dessutom.

Hugo tyckte det var skönt att få relaxa i tältet efteråt.

Kolla in Hugos "blålila" tunga.
Vi hann sitta & fika en stund innan det var dags för pinschrarna. Kände ganska snart att inte Gonzo heller var på hugget. Tänkte bara att det får gå som det går. Vi var 4 st i unghundsklassen.

På den här bilden ser han ut att vara på "hugget";).

Mattes snygga pojke!!!

Fokuserad på köttbullen.

Flämt, flämt!!! Puh, vad det blev varmt!

Matte, ser du inte vad jag är söt?!

Här är vi på språng.
Domare: Benny Blid Von Schedvin
Kritik: Kort maskulin hane, bra huvud, bra hals & rygg, sänkt kors i rörelse, djup kropp, behöver lite mer förbröst, raka knän, bra steg, trång bak, bra färg.
Ukl, kv 1, kk 2, Hp
Är nöjd med resultatet, han var ju inte riktigt på "g". Tack Ullis & Hugo för trevligt sällskap!!! Tog ut en plakett för Hp, kidsen tycker det är så kul med priser.


Albin & Elliott blev stolta över oss i allafall, det toppar det mesta;).
Nej, nu ska jag gå & spela Nintendo Wii, har lånat över helgen, är beroende framkallande tror jag;). Jobbångesten börjar göra sig påmind, vill inte jobba på måndag!!! Bara att ta tjuren vid hornen.



Kommentarer
Postat av: Wendy

Grattis Grattis!! =)

2009-08-15 @ 21:38:04
URL: http://superwendy.blogg.se/
Postat av: Ullis

vilka fina bilder det blev på båda vovvarna :).

Tavk själv för en mysig dag. Vi gör väl om det om ett tag?

2009-08-16 @ 14:40:42
URL: http://www.haemus.se
Postat av: LenaLena

Skyll på killarna du... Förstår allt att det är du som gillar priser! Grattis!!! ;o)

2009-08-16 @ 14:46:17
URL: http://klingemaden.bloggagratis.se
Postat av: Sanna & Kelly

Grattis till HP! Såklart du ska vara nöjd!

2009-08-17 @ 11:17:59
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback