Julen närmar sig........

Veckorna bara rusar fram & inte nå bloggande har det blivit. Ja, vad har jag haft för mig?! Gått promenader med Sussi i vanlig ordning;). Men kameran har inte varit med på länge, inge kul när det är grådassigt ute hela tiden. På 1:a advent åkte jag & Janike till Åsby Trädgård & shoppade loss lite grann. Självklart blev det en fika också, är väldigt mysigt där & gott fika.



Köpte 6 julstjärnor i 3 olika färger.

Kunde inte motstå den här stjärnan, var ju halva priset dessutom;), tycker den lyser så fint. Sitter i Elliotts rum.
5 december var det Brukets årliga julbord, så jag & Robban var där. Kidsen sov hos farmor & farfar & mamma & lillebror tog ut hundarna på kvällen. Tur att man har snälla barn/hundvakter. Vi förfestade på varsitt håll, grabbarna brukar titta på fotboll innan & hur kul är det???? Jag, Anna, Johanna & Anna.L satt hos oss innan & kacklade. Det var trevligt på julbordet men man märkte av att det har försvunnit folk från företaget.
I måndags var mamma hit & "bakade" pepparkakshus med barnen eller Mor Annas färdiga byggsats rättare sagt;). Dekorationerna är i allafall hemgjorda.

Visst blev den fin?!
Kom i julstämning så jag kunde inte hålla mig längre, granen åkte fram.

Nu är det jul här i vårt hus......... Julmusiken går varm nu till Robbans förskräckelse, han är inte så förtjust i det, men det åker på from 1:a advent till julafton;).
Igår var mamma här igen, då var det bullar som gällde. Grabbarna fick baka egna bullar.

Dom tyckte verkligen det var kul att få "kladda" med en egen deg;).

Elliott sätter pärlsocker på sina bullar.

Albin likaså.
Vi hade fika gäster hemma också, Janike & hennes söta blandistik Hedvig. När dom kom började vi med en promenad för våra hundar har inte träffats, sen valde jag att stänga in grabbarna i ena delen av huset för Hedvig har gjort illa sig i benet så det inte skulle bli en massa bus så att det blev värre. Bara hon blir bättre så ska dom få ösa.

Hedvig

Hon är 8 månader & är en blandning mellan långhårig Schäfer, Berner Sennen & New Foundland. Jättego tjej!!!

Hörre du grabben, kan vi dela på den där intressanta leksaken du har???

Albin smilade upp sig ordentligt;). Hedvig tyckte hon hade hittat en ny kompis. Såååå gulligt!!!
Ja, det blev ju en liten uppdatering i allafall, har säkert glömt bort en massa, är ju helt senil nu för tiden;). På söndag ska jag ju åka på HUND 2009, så det blir väl lite bilder & sånt därifrån, hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Äntligen!

Hedvig är supersöt!

2009-12-10 @ 23:11:03
URL: http://www.nogg.se/busbrorsor
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Så mysigt ni verkar ha det. Vi har också pyntat och julmusiken spelas även här.

I helgen ska vi nog baka lite och göra lite julgodis.:) Ha en trevlig helg!

2009-12-11 @ 19:40:35
URL: http://www.fairytail.bloggagratis.se
Postat av: Sanna & Kelly

Juligt värre! Så härligt!

2009-12-16 @ 17:57:03
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback