Oj, vad tiden går.

Har inte uppdaterat på ett tag. Ja, vad har hänt?! Förra fredagen blev jag blond i håret igen, tröttnar ju så fort på att se likadan ut i skallen hela tiden. I söndags gick jag & Sussi med doggarna runt skjutbanan igen, alltid lika trevligt. Fick Gonzos diplom för Årets valp tävlingen.

Lite duktiga har vi varit jag & Gonzo.
Nu till lite tråkiga nyheter, företaget gick ut med storvarsling, 75 st ska få gå. Gissar på att 230-250 är anställda. Vi fick beskedet via mail, bara det är ju förjävligt! Så nu går alla bara på att få veta vilka som ska få gå, stämningen är allt annat än på topp. Det som är jobbigast är ju att både jag & Robban jobbar där, skulle bara fattas att båda får gå. Ja ja, en dag i taget!
Albin & Elliott delar sovrum nu när vi renoverar sovrummet, så här hittade jag Albin igår. Inklämd mellan sängarna men han sov som om ingenting hade hänt.

Kameran åkte ju fram direkt! Har inte så mycket mer att skriva om just nu.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Härligt Albin! =)

2009-03-14 @ 14:44:19
URL: http://busbrorsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback