Utställningsträna en valp

Ja, då har jag gett mig på att börja utställningsträna Diezel. Förstår inte hur vissa kan få det att se så enkelt ut, för det tycker jag då inte att det är;). Börjat med små korta stunder per dag, träning ger ju färdighet har jag hört;). Tvingat Robban att ta bilder, mina sjyssta pyjamasbyxor har också hamnat på bild. Vi är ju långt ifrån klara med vår träning så han är ju inte perfekt uppställd.




Det var dom bilderna som blev någorlunda bra, ni skulle bara veta hur många jag har raderat. För det är ju verkligen ögonblicks moment i början när man lär in något nytt. Skamden som ger sig, bara att "nöta" på tills det sitter.



Kommentarer
Postat av: Lena m Bella, Yippi o Axa

Duktig du är! :)

2010-07-31 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback