En härlig dag i Kohagen

Idag gick hela familjen till Kohagen i det underbara vädret. Äntligen kan man börja få lite känningar av att det nalkas en vår. Hade med kameran, så det blev mycket bilder.

Albin

Elliott

Jag & hundarna.

Yes, vi får springa fritt!!!

Elliott försöker springa ifrån albin.

Nu kommer jag & tar dig!!!

Hundarna njöt av att kunna springa lösa.

Gonzo

Full fart framåt!!!

Ungarna trivdes med att klättra på stenar & dylikt, vem behöver en lekpark?:)

Nästan på en gång efter att jag släppt hundarna så såg jag att det var färska bloddroppar i snön, fick inte ihop vart dom kom ifrån. Trodde först att nån av hundarna hade skurit upp en trampdyna, sen kom Azlan upp bredvid mig & det här var synen.


Tur att vi inte träffade på folk, dom skulle väl tro att vi har använt honom som en kamphund eller nåt. Har inte en aning om vad som har gjort att han har fått ett sånt jack.

Gonzo

Diezel

När Albin klättrade på stenen så såg jag att hans termobyxor hade spruckit på hela insidan av benet. Mycket tok på den här vändan:).

Bus

Satt mig på en sten & njöt av solen, fick sällskap direkt:).

Ser ut som Azlan ska bita Diezel i häcken:).

Azlan & Diezel

Hade med en varsin Festis till ungarna.

Elliott

Albin

Grymma dom ser ut:).

Gonzo

Gonzo

Gonzo

Gonzo & Diezel

Gonzo

Gonzo

Ser ut som om Azlan funderar vad Gonzo har hittat för spännande.

Jag smakar lite jag med!

Diezel

Azlan & Diezel, kolla in Azlans skinkor:).

Alla 3 var på riktigt bushumör.

Diezel

Diezel

Albin

Gonzo

Jag & hundarna gick runt & pulsade i snön, Robban tog ungarna & gick samma väg som vi kom in för den är nertrampad.

Jag & hundarna pulsar iväg.

Vi har nästan tagit oss runt.

Diezel

Samlad trupp igen!

När vi kom hem blev det omplåstring av Azlans öra. Jösses, vad blod jag fick torka bort. Mattes lilla plutt!!! 

Nästa gång vi går dit hela familjen i sånt här härligt väder ska jag ha med picknickväskan med kaffe & annat smaskens, är en alldeles lagom tripp att gå med hela familjen.



Kommentarer
Postat av: Jeanette (Lope Lá Lope på Fb)

Jättefina bilder på både hundar och barn!

2011-03-06 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback