Äntligen vinter!!!

Jag & hundarna var på en efterlängtad promenad i kohagen. Nu har Gonzo ätit färdigt alla mediciner & ingen av hundarna rosslar, prima ballerina helt enkelt. Så det var dags för en längre sväng så dom riktigt fick löpa av sig. Jag håller lite på att dom ska få träffa andra hundar ett tag till, vill att dom ska få hålla sig friska.

Hoppas snön får ligga kvar nu.

Azlan i full "speed".

Träden är så fina nu.

Synd att inte solen var framme, hade blivit finare bilder men man kan ju inte få allt.

Goliat, vad har du hittat???

Gonzo spejar.

Matte, jag kommer! Öronen står rätt upp på Gonzo.

Man blir törstig av att springa.

Vinterbild.

Goliat trivs när det är snö.

Azlan har hittat något som luktar gott, Gonzo är med på noterna direkt.

Azlan leker bergsget.

Man måste passa på att ta mycket bilder, snön kan ju försvinna när som helst.

Azlan går i sin egna lilla värld.

Mitt "lilla" muskelpaket.

Kom igen grabbar, nu springer vi!!!

"Granen står så grön & grann i stugan". Nu står julgranen på sin plats, vill ha den framme lite längre så jag väntar inte till dagen före julafton. Tycker det är lite mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback