Ny människa

I onsdags var jag & hämtade mina nya brillor, väldigt nöjd faktiskt. Är lite jobbigt att vänja sig vid dom breda skalmarna men det kommer väl. I fredags var jag till frissan & klippte mig & så blev jag brunett, ombyte förnöjer. Idag var jag med Ullis till Hälla. Vi gick på IKEA, Hälla shopping, Toys r us, Plantagen m.m. Blev lite inhandlat inför julen. Robban köpte en ny kamera åt oss idag, Canon EOS 450 D, ska bli kul att kunna ta lite sjyssta bilder. Först måste jag & kameran bli kompisar så man förstår sig på alla funktioner. 1:a adventsstädningen började jag med igår, är fortfarande inte klar. Tar det sista imorgon, är så mysigt att få göra julfint hemma. Gonzo är sitt gamla jag igen, sååå skönt. Men vi tar det lugnt med honom nu i början. Han har stenkoll på mig, vill väl inte bli bortlämnad igen. Lilla mattegrisen!!!



Kommentarer
Postat av: Anette

Väntar på en bild av ditt nya jag så man känner igen dig när vi träffas.



Skönt att Gonzo är pigg igen efter att ha varit så dålig.

2008-11-30 @ 17:01:43
URL: http://egons.blogg.se/
Postat av: Pia

MEN HALLLL¨ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ - BILD PÅ FRILLA OCH GLASÖGON TACK!!!!!!

2008-12-03 @ 21:05:12
URL: http://www.beebronx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback