Ett tag sen jag skrev

Förra söndagen fick pojkarna skidor av Robban.

Elliott kanske blir nya Gunde Svahn.

Albin har dragit på en liten vurpa. Det är ju inte så lätt att åka skidor.
Jag & Ullis gick runt "Skjutbanan", tar ca 2 timmar att gå runt, tog lite längre tid den här gången för Hugo drog en egen sväng & var inte så sugen på att komma tillbaka. Han dök upp till slut, det var ju skönt, man blir ju lite orolig. På kvällen var jag med Gonzo & tränade i stallet.
I måndags började jag jobba dagtid, 7-15.30, företaget ska ju spara in lite pengar i dessa knapra tider. Är ju bra om dom slipper varsla.
I onsdags var jag duktig & bakade, hittade recept på kokostoscakaka i långpanna. Svingott!!!
I fredags jobbade Robban eftermiddag så det blev Lets Dance & popkorn för mig & kidsen. Syrrans karl Lasse kom för han hade fått nys om någon motor i Sthlm som han skulle köpa så han mellanlandade hos oss.
Igår åkte Lasse & Robban & fixade den där motorn, jag & kidsen var upp till mamma/mommo & blev bjudna på mat & fika för lillasyster Ida har fyllt 17 år. Alltid tacksamt att bli bjuden. På kvällen kom Robban, då åkte vi & köpte lite snask, för givetvis tittade jag på melodifestivalen. Måste säga att det har varit väldigt skralt utbud än så länge i deltävlingarna, sen allt detta ringande. Bättre förr när det var en final & sen var det klart.

Gonzo var på myshumör när jag tittade på tv.

Bita i mattes näsa är en favorit.

Han är som en fällkniv ibland.

Azlan låg på sin plats.

Aaawww, han är så söt.

Albin med världens "mössfrisyr".

Elliott med en lite rolig min.
Jag & Robban tittade på Australia, den var bra.
Idag var jag ner & tittade på lydnadstävling i stallet med Ullis. På eftermiddagen åkte jag med Sussi & Robin & åkte skoter på en sjö. Det var en kärra efter skotern som jag satt på. Jäklar vad hundarna sprang, skithäftigt att titta på. Azlan är ju helt underbar att titta på när han får sträcka ut ordentligt. Tyvärr blev det inga bilder, för det hade ju snöat hela dagen & snöade fortfarande när vi åkte, så jag tänkte att det blir ju bara prickar på linsen. Självklart slutade det när vi kom fram, fasiken också. Ja ja, vi kanske får åka med fler gånger. På vägen hem köpte Sussi en varsin kexchoklad till oss, inte helt fel. Ikväll blir det väl träning i stallet igen. Tack & hej, leverpastej!!!



Kommentarer
Postat av: LenaLena

Låter som du haft en härlig men hektisk helg... Härliga bilder har du fått i alla fall!

2009-02-23 @ 08:10:48
URL: http://klingemaden.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Tack för dina gratulationer till min D-kull, det värmde. :) Hmmm ,ja det där med färgblinheten var mindre roande för egen del. Kul dock att kunna roa andra. ;)



Ska vi föröka oss på att ses nå här framöver?



Var rädd om dig och dina nära och kära!



/Petra Moudi



2009-02-23 @ 13:42:59
Postat av: LenaLena

Har en liten utmaning till dig i min blogg om du vill...

2009-02-23 @ 20:14:55
URL: http://klingemaden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback