Första mötet med Egon

Idag träffade jag & Gonzo, Anette & Egon (Lilla Enebys Egon). Vi har tänkt länge att grabbarna skulle få träffas & busa men det har varit en massa annat hela tiden. Vi gick ut i kohagen, tog givetvis bilder, blev tyvärr lite mörka, var ju mulet & så har jag inte blivit kompis med kameran än. Gonzo var lite konfunderad men får dom träffas ett par gånger så blir det nog fullt ös.


Nu springer vi!!!

Gonzo & Egon stannar upp & sniffar in läget. Anettes ryggtavla.

Gonzo i full fart.

Kom igen!!!

Tänk att pinschrarna kan se så olika ut.

Egon i full fart.

Hör ni "mattar", här kommer vi!

Dom kan se bra grymma ut när dom leker.

Kul bild på Egon.

Puss på dig Egon. Varnade Anette om att ge Gonzo godis för han skiter ifall det är fingrar i mellan, då tittade hon bara på mig & sa: Jag har pinscher själv. Tur att inte bara jag har en gam till hund;).

Nu kommer jag & tar dig.

Nu har jag dig!

Gonzo & Egon. 2 snygga pinscherpojkar.

När vi skulle bryta upp, då började grabbarna att busa som bara den.

Den här bilden får avsluta dagens äventyr. Kul att det funkade så bra, nu kan dom ju träffas fler gånger & få ha ett riktigt pinscherbus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback