Jul & nyår


Elliott har spelat så han blev trött.

Albin satsar på att bli den nya Gunde Svan. Har man inga skidor så fixar man ett par.

3 trötta doggar.
23 dec kom Sari & Co till oss. Vi tittade på Bingolottos uppesittarkväll & spelade, inte blev jag rikare den här gången heller. Det bästa var årets första skinkmacka. Nami nami!!!

Kusinerna Bus sitter & tittar på tv.
Julaftons morgonen är kommen. Tomten hade varit & lämnat en varsin julklapp till kidsen under granen.

Leo öppnar med spänning.

Albin fick en liten "labtop".

Hmmm, vad kan det vara i Elliotts paket?

Leo äter en kaka medan han väntar på tomten.

Knack, knack på dörren! Men, det är ju TOMTEN!!!

Leo ska bli en stor kille nu så han gav sina nappar till tomten så han kan ge dom till tomtebebisarna;). Julafton var trevlig i vanlig ordning med gott sällskap, mat, dryck & julklappar.

På juldagen fick jag lite tråkiga nyheter. En kompis till mig gick bort under väldigt tragiska omständigheter. Hon blev 35 år. Vila i frid!

Elliott kan somna när som helst, hur som helst.

Albin & Leo ligger & myser.

Leo åker stjärtlapp  på jordkällaren.

Raffa undrar vad Gonzo har för nåt kul.

Leo & Goliat

Elliott & Leo har satt ihop sina stjärtlappar.

Albin åker han med.
På annandagen åkte jag, Sari, Jenny & mamma på mellandagsrea på Tuna Park i Eskilstuna, fanns typ "nada", så vi åkte till Hälla i Västerås, fanns inget där heller. På kvällen var jag & Sussi åkte tände ljus för vännen som har gått bort. Kändes lite bättre efteråt.
27 dec åkte jag, Sari & Johanna hem till Marielle i Västerås för att "parta" lite. Hon fyllde 34 år dagen innan julafton. Maja, Tarja, Petra & Carina var också där. Vi gick ut på Harrys, det var skoj. Tjo & Tjim & klackarna i taket!

Raffa ligger & relaxar efter en långpromenad, för det har det blivit många av under ledigheten.
På nyårsafton började jag & Sari dagen med att gå med hundarna på en riktig långpromenad på 2 tim, för när smällarna börjar går inte Goliat ut, han är så skottberörd. Visade sig att Gonzo också var det. Azlan & Raffa var lugna. Albin & Elliott åkte ut till farmor & farfar för att sova över. Leo skulle sova hos mommo, Ida & Mikaela skulle vara barnvakt. På kvällen hade vi lite fest hos oss, hundarna fick en del av huset för sig själva så det inte blir så stimmigt kring dom.

Gjorde iordning lite bål, snart börjar alla trilla in. Det var jag, Robban, Sari, L-G, Johanna, Rille, Tommy, Peter, Per, Lea, Kenneth, Jenny, Jim, Marcus & mamma. Vi hade väldigt trevligt. Blev lite dans i vardagsrummet;).

Party on!!!
Festen höll väl på till 03.00 ungefär, sen var det natti natti.
På nyårdagen, på morgonen, började Goliat pipa så jag gick upp & släppte ut honom, inget hände men han slutade inte så jag gick upp & släppte ut honom igen, ingenting. Sen kan jag ju bara tala om att jag fick torka upp spyor & rännskita efter honom i köket, fattar inte att han inte kunde göra det ute när jag ändå släppte ut honom. Jaja, shit happens som man brukar säga. Tur att man inte var fyllsjuk, då hade jag dött!

Idag åkte Sari & Co hem. Gick en sväng i kohagen innan så Raffa är ordentligt rastad inför färden. Jaha, då var det 2009. Ska bli spännande & se vad det här året har att erbjuda.



Kommentarer
Postat av: Linda & Gaston

Tja,hittade din hemsida & vill passa på att önska er en god fortsättning på det nya året & hoppas att vi ses på klubben till våren:0)

2009-01-03 @ 18:46:58
URL: http://www.fieldbaygaston.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback