ALBIN 6 ÅR!!!!!!!!!!!!

Idag fyller Albin 6 år, oj vad tiden går fort! Vi hade kalas hemma i lördags redan, vissa har ju inte semester längre. Albin fick många fina saker men hans egna favorit var nog fotbollsmålet, bollen & handskarna. Han älskar ju att vara målvakt!!!

Han är den nya Ravelli (enda målvakts namnet jag kom på, är ju noll fotbollsintresserad).

JAG TAR DEN!!!

Vilken utspark!!! Gäller att hålla tungan rätt i munnen.

Duktig på utkast med;).
Vi hade familjefirande för honom i morse.

Dom fick en varsin ryggsäck med Blixten McQueen på, tycker Elliott kan få nåt också så han inte känner sig utanför. Småbarn har ju svårt att förstå varför den ena får saker men inte den andra, så jag brukar ha en liten syskonpresent till den av mina som inte fyller.

Albin ser "full i fan" ut;).

Elliott kliar sig i huvudet & undrar vad Albin har i sina paket;).

Dom här verktygen blev populära........................hos båda!
GRATTIS ALBIN PÅ DIN 6-ÅRSDAG ÖNSKAR PAPPA, MAMMA, ELLIOTT, AZLAN & GONZO!!!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Grattis på 6års dagen Albin!

2009-07-27 @ 11:59:29
URL: http://busbrorsor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, fasiken vilken tur att jag inte köpte en ryggsäck med blixten på :P

2009-07-28 @ 02:13:10
URL: http://hellohappiness.blogg.se/
Postat av: Maria

Fy vad stor han har blivit. kommer ihåg när jag och jenny satt barnvakt. känns ju inte alls länge sedan , hehe men de är de.. =)

2009-08-06 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback