Både tråkigt & roligt

I torsdags fick jag ett väldigt tråkigt sms när jag var på väg hem ifrån jobbet. Syrran & Co skulle inte komma men jag fattar ju varför. Marcus krockade med moppen med en bil!!! Usch, vad det var jobbigt innan man fick mer information, visste ju bara att han hade fått åka ambulans till Uddevalla sjukhus. Han hade änglavakt, för han hade kört in i sidan på bilen, hamnat på vindrutan & ner i diket på andra sidan. Bröt foten som han fick operera, sy i en axel & ett knä, var köttsår & plocka lite glasbitar som var från vindrutan. Tur i oturen för det hade kunnat gått mycket värre. Var bilistens fel för det var väjningsplikt. På kvällen fick lillebror skjutsa mig till Västerås för jag skulle shoppa lite av varje, bl a solsängar, nu när äntligen det fina vädret hade kommit & poolen har tagits fram.

Hann bara sätta ihop den första så låg Albin där & vips hade han ett stycke Gonzo i knä, för han slår ner häcken vart det än behagar honom, den lilla knasbollen;).

Här är båda ihopsatta & jag hade inte förtur att provligga;).

Azlan njuter av det fina vädret.
I fredags bjöd jag hem Jim & Ida att äta tacos med mig & kidsen, Robban jobbade em.
I lördags var det Humorfestivalen i Herrgården här i Surahammar, kul när det händer nåt på "byn". På dagen var jag, Robban, Albin, Elliott, Jim & Ida ner & kollade en stund, sen var jag hem & duschade, gjorde mig iordning för förfest hos Forslunds. Vi var 10 personer, väldigt trevligt. Vid 22.30 gick vi ner till Hergården, var inte så kul musik först men sen började VI3 spela & dom är verkligen svinbra! Svängde mina lurviga hela tiden när dom spelade. Kom hem ca 02.30. Zzzzzzzz!!!
Igår var det poolbadning & steka fläsket dag. Blev lite röd, som vanligt.

Så här trötta blev ungarna efter en heldag ute;).
Det var allt jag hade att berätta för den här gången.



Kommentarer
Postat av: Lena m. Bella

Usch så otäckt med trafikolyckan. Det måste ha varit riktigt hemskt att gå och vänta på besked om skadorna. Tur ändå att det gick hyfsat bra.

Grattis till u.a. på alla undersökningarna på snyggingen.

Njut av det fina vädret nu och ha det så bra!

2009-06-30 @ 00:53:00
URL: http://www.mypinscher.se
Postat av: Pia - gammelmatte

Hemskt med utsatta mopedkillar - hoppas han verkligen inte får ont efter!



Underbara Gonzo - centrumnissen ....



Kram på dig och ha det gott

2009-06-30 @ 08:41:45
URL: http://www.beebronx.com
Postat av: Sussi

Gonzo är helskön =). Han är verkligen underhållande!

2009-07-02 @ 19:06:35
URL: http://busbrorsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback