Skjutbanan

Idag gick jag & Sussi med Azlan, Gonzo, Brage, Loke & Oden runt vid skjutbanan. Fick lite extra träning idag för det var 2 st där & sköt. Men killarna klarade det galant, så duktiga allihopa. Vi hade en salig blandning av hundar, 1 Pinscher, 1 Rhodesian Ridgeback, 1 Beagle, 1 "Portis" & 1 Finsk Lapphund.

Oden smyger bland granarna.

Gonzo väntar in alla grabbarna.

Azlan

Brage, Oden & Loke sitter fint & väntar på godis.

Loke springer & slickar sig om munnen.

Oden tyckte det var jättekul att han fick följa med.

Loke är så cool tycker jag.

Alla 5 grabbarna på samma bild.

Azlan & Brage

Häftig bild på Oden & Gonzo.

Azlan i full "speed" som vanligt.

Killarna var super duktiga på inkallningarna under hela promenaden. Dom hade fullständig koll på mig & Sussi.

En hel hög med hundar.

Min "lilla" lejonhund!

Gonzo, min lilla marodör;).

Azlan

Gonzo

Brage

Loke

Oden
Det är en riktigt bra slinga att gå runt där, är ca 8 km hemifrån mig, runt & tillbaka. Ett stort plus är att man kan ha hundarna lösa i princip hela vägen. Ikväll blir det allmänträning i stallet, sista gången för den här säsongen. Har inte riktigt bestämt mig vilken hund jag ska ta med mig, vill inte ta båda. Lättare att koncentrera sig på 1 hund när man ska träna.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Fasiken va vi är duktiga! O vilka fina killar vi har =)

2009-03-01 @ 15:05:22
URL: http://busbrorsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback