Fy skäms på mig!

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera!!! Det har inte hänt så mycket på den senaste tiden, har varit oinspirerad att skriva. Förra fredagen hände det lite roliga saker i allafall. Lämnade Albin till skolan, mommo kom & tog Elliott. Sen for jag & Anna.L hem till Janike för att hämta upp henne. Hann hälsa på Janikes urmysiga blandis Hedvig. Nu skulle färden mot Ullared & en massa shopping börja. Sussi & Cissi skulle åka på eftermiddagen för Sussi hade tenta. Vi stannade vid Brahe hus & käkade, alltid lika gott;). Vi kom fram till Ullareds camping vid ca 15.00, checkade in & lämnade av grejer & bäddade våra sängar, sen åkte vi & shoppade loss. Anna & Janike var "nybörjare", så dom blev lite chockade över att det gick så lätt att fylla en kundvagn & sätta sprätt på tusenlapparna;). När vi gav upp för dagen så stannade vi & köpte med pizza till stugan, köpte 3 olika som vi delade på. Självklart så tittade vi på Idol & drack lite vin & cider. Mellan 21.30-22.00 dök Sussi & Cissi upp. Blev mycket tjejsnack, väldigt trevligt var det. På lördagen gick vi upp 06.00, allt annat än pigga var vi;). Anna var som ett yrväder, Janike var inte sämre, innan vi hann blinka var stugan städad & klar. Checkade ut stugan, åkte & käkade frukostbuffé, den satt inte i vägen kan jag tala om. Vid 08.00 kom min syster Sari, hennes kompis Lena & deras döttrar Mikaela & Jenny. Nu var det dags för kärringrally igen!!! Var inte svårt att fylla kundvagnen den här gången heller. Tog en paus för lunch, vi var 9 utsvultna brudar, i vanlig ordning tog jag fläskfiléplankan. Är ju sååååååå god!!! Nu hade man fått energi för shopping igen. När vi började känna oss nöjda så packade vi i bilen, gick lite i affärerna runt omkring bland annat sexoutleten, jösses amalia vilka grejer!!! Höll på att skratta ihjäl mig. Sussi & Cissi åkte hem före oss. Vi avslutade dagen med en fika, sa hej då till Sari & co & började färden hem. Skulle göra ett stopp vid Brahe hus igen för att tanka bilen & kisspaus. Tur var väl det, för jag var så kissnödig så jag såg inte bara ubåtar, tror nog jag såg fiskmåsar också;). Köpte med kaffe & bulle, blev ett snabbstopp i Hallsberg också. Innan vi visste ordet av så var vi hemma i home sweet home Surahammar igen. Tack tjejer för en jätte trevlig shoppingresa!!!
I onsdags var jag & Robban på Handlerdarkursen, så nu är den avklarad, snart blir det farligt på vägarna;). Har inte så mycket mer att skriva om just nu, hejs svejs!!!



Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Har samma problem jag med just nu, varken ork att blogga eller något att skriva om...

Kul med Ullared! Nästan kändis nu med andra ord..? ;-D

2009-11-17 @ 12:23:56
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback