Både roliga & tråkiga saker har hänt.

I torsdags hade vi en olycka på jobbet, usch det var inget kul alls. Min kompis Johanna klämde 3 fingrar i en 10 tons mangel kan man säga för att föklara det enkelt. Som tur är lyckades dom rädda mycket mer än vad dom trodde från början men liten del av varje fick dom ta bort. Tänker på dig & din familj men du är ju en "fighter"!!! Beundrar dig, över ditt lugn & hur du har tagit hela den här situationen. Måste även ge vårat skiftlag en eloge som fixade allt hur bra som helst i en chockartad situation. Vi tillkallade ambulans, första hjälpen, ringde efter Johannas man & såg till att ambulansen kom in på området m.m. Vill ge alla en bamsekram, vilket team vi var. I fredags var jag på After Work, lockade med en gammal klasskompis som jag inte har träffat eller pratat med på år & dagar. Så vi satt & pratade mest hela kvällen, hade lite" catching up";). Marielle & co var också med. Man börjar inse att man börjar bli äldre för när klockan var 00.30, tittade jag & Linda på varandra & gäspade, insåg att det var dags att ringa efter skjuts hem. I lördags var det dags för fler tråkigheter, fick sms av Pia (BeeBronx) att Vegas fick kejsarsnittas & ingen valp klarade sig.  Jag finner inga ord förutom att mina tankar finns hos dig & Vegas, hoppas hon blir sitt gamla jag snart. Styrkekramar till Er!!! Annars lunkar livet på som vanligt, varit lite dålig på att ta bilder på senaste tider, skärpning Mari! Hejs svejs i lingonskogen!!!



Kommentarer
Postat av: Anette

Usch, det är många som skadats på bruket och misst sina fingrar där. Stackars Johanna!

Trött redan 00.30? Då är du riktigt ung fortfarande, jag blir trött redan vid 10.00 :D

2009-10-07 @ 08:30:44
URL: http://egons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback