Körkortsdags!!!

Igår var jag & skrev in mig på bilskolan, fyllde i, skickade iväg & betalade körkortstillståndet & anmälde Robban till handledarutbildningen. Tyvärr hade dom inga tider förrän i november. Vi ska byta bil oxå, ingen ny men ny för oss. Nu har vi ju en Chevrolet Tahoe med automatlåda, byter till Volvo V70 med manuell låda. Nu jäklar ska det köras, bättre sent än aldrig. Höll på med körkortet för 10 år sen men det kom en massa saker emellan, sen har det inte blivit av men är riktigt taggad. Så håll er inne;). Ska försöka köra så mycket som möjligt hemma, sen får vi se hur lång tid det tar innan man har körkortet. Wish me luck!!!

Yeeaahhh matte, säger Gonzo!!!



Kommentarer
Postat av: Pia

ME TOO - stämmer in i Gonzans skönsång!

2009-09-29 @ 21:36:39
URL: http://www.beebronx.com
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Vad roligt att du känner dig taggad för körkortet.

Jag började i juni och blev klar 18 september.

Men jag fick bara några lektioner på körskolan sen körde jag upp privat eftersom jag tyckte dom var så dåliga på körskolan. Det skulle vara en intesivkurs men det blev en seglivad intensivkurs.

Lycka till du klarar det nog på nolltid. :)

2009-10-05 @ 19:10:48
URL: http://www.fairytail.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback