Ladies Night m.m

I fredags var jag & Cilla på Ladies Night i Västerås, har aldrig varit på det förut. Det var helt suveränt, oj oj oj vilka fina pojkar man fick vila ögonen på;)! Stämningen var verkligen på topp. Nästa år SKA jag gå igen men då blir det middagsbiljett & hela baletten. Kidsen sov hos farmor & farfar fre-lö, vilket innebar sovmorgon i lördags, gissa om det var skönt. Jag & Robban gick i Kohagen med hundarna, kan inte komma ihåg sist vi gick med hundarna själva. På eftermiddagen åkte vi & köpte ett Nintendo Wii, vi har lånat lillebrors så vi vet att vi spelar ganska mycket;). Jim hämtade hem det igår. Åkte ut & hämtade ungarna, blev bjudna på mat, alltid lika gott. När vi kom hem så tittade Albin in genom fönstret & såg att Wii:t var borta, visade honom kartongerna på köksön, hade inte hunnit packa upp det än. Han sprang dit & kramade om kartongen, vände sig mot mig & skrek: JAG ÄLSKAR DIG!!! Det där spelet var värt varenda krona genom dom orden. Idag har jag, Sussi & doggarna gått runt skjutbanan, hade med kameran för en gångs skull.

Azlan, Brage & Gonzo kommer i full fart när vi kallar in dom. Loke fick inte vara lös, för han är ju trots allt en jakthund. Får han upp ett spår kan det bli stora korkar i öronen.

Azlan

Brage

Sussi kliar sig inte på baken, hon har ett vätske bälte på sig;).

Brage

Loke

Hallå grabbar, vart tog ni vägen???

Söta Loke


Azlan gjorde en kraschlandning när han kom ut ur skogen, trodde han skulle skrapa upp hela ansiktet. Höll andan tills han reste på sig men han såg mest förnärmad ut. Insåg inte förrän jag kom hem & tittade i kameran att jag hade lyckats fånga det på bild.

Mattes vackra pojkar. Kan inte se mig mätt på dom.

Loke, Brage, Gonzo & Azlan

Loke & Brage
Nu ska jag gå & baka en kaka & spela lite Wii med Albin. Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Pia

Underbara grabbs - ´tur det gick bra med grova ansiktspeilingen på azlan....

2009-09-20 @ 16:54:19
URL: http://www.beebronx.com
Postat av: Sussi

Oj vilken vurpa han gjorde! Jag hörde bara smällen...

O jäklar vilket snyggt kort du la ut på "barbamamman", ser verkligen ut som att jag kliar mig i häcken!S

2009-09-20 @ 18:11:31
URL: http://busbrorsor.blogg.se/
Postat av: Anette

Vilken tur att Azlan inte gjorde illa sig för det ser verkligen ut att vara en rejäl vurpa. Stackarn, jag förstår att han såg förnämad ut.

2009-09-21 @ 08:58:03
URL: http://egons.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förstår att det var värt det för att få höra dom orden! :D

2009-09-22 @ 15:45:18
URL: http://jennykristiina.blogg.se/
Postat av: Sanna & Kelly

Ha ha ha, måste varit ett stort vätskebälte om man inte ens kan klia sig i rumpan! ;-D



Låter som ni haft massa härliga och roliga aktiviteter för er!

2009-09-22 @ 16:09:26
URL: http://www.barkingkelly.se
Postat av: Maria

Såå värt pengarna att ta matbiljett på ladies night =)

2009-09-26 @ 19:02:49
Postat av: Lena m. Bella

Vad fint här har blivit!

Härliga bilder, speciellt Axlans vurpa =)

2009-09-29 @ 13:17:32
URL: http://www.mypinscher.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback