Lite uppdatering

Tänkte uppdatera om Gonzos dejter. Fick veta till 100% idag att Chilli (Flängans Betty) gick tom. På bilden jag fick tidigare såg hon verkligen ut som om hon gick med valpar men antagligen var hon skendräktig. Mest ledsen för Annes skull för hon ville så gärna ha en valp efter Chilli. Önskar henne lycka till i framtiden & att hon hittar en hane hon trivs med ifall hon gör ett nytt försök. Däremot ser det mer lovande ut med Magleddies Lady;). Hon börjar bli rund & go om magen. Ifall ni är nyfikna kan ni gå in på www.mypinscher.se & Bellabloggen. Lena har ju 2 kullar på gång, den andra är på kullsystern Lillrosa & Rivendells Cuthalion (Totte). Ska bli kul att jämföra likheter & skillnader.



Kommentarer
Postat av: C m Totte&Rebel

Vad tråkigt med Chilli :(. Desto mer spännande och glädjande med Lady. Lena kommer få fullt upp ;).



Håller helt med om att det ska bli spännande att jämföra de två kullarna :)

2010-04-12 @ 16:00:06
URL: http://rivendellscuthalion.se
Postat av: Jonas

Hej

Jonas heter jag. Flängan's Betty första ägare ;) nyfiken på vart min tös är nu och om hon mår bra. Läste här att hon gick tom ;( synd. Skulle gärna vara kul med nån bild på henne, samt att jag har massa bilder på henne som liten. Mvh jonas

2011-01-04 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback