Fotobok

Albin & Gonzo ska bli lite "kändisar" igen. Nu på semestern kom en tjej som heter Matilda Holmqvist & fotade & ställde frågor om Albin. Hon hade sett artikeln i Hundsport & fick tag i mig genom Pia (Gonzos uppfödare). Hon håller på med ett projektarbete om djurens inverkan på funktionshindrade barn som alternativ till medicinering. Är ju även bra för äldre människor på ålderdomshem. Lät ju väldigt intressant så hon fick gärna komma hem till oss. Matilda tog så fina bilder så jag frågade om lov att sätta ut dom i min blogg & det fick jag;). Ska bli spännande att få se det färdiga resultatet. Gå gärna in på Matildas blogg www.myphoto.blogg.se, hon är verkligen duktig fotograf!

Gonzo

Albin tycker det är så mysigt att greja med öronen.

Fotbollsfantasten;). Raffa, Diezel, Gonzo & Azlan på hörnet.

Örongos igen.

Hela hundligan & Abbe!

Albin & Gonzo myser.

Nu kommer mina 2 favoritbilder, tycker dom är så fina!!!


Albin är så fin på den här bilden.

Att ett så "enkelt" motiv kan beröra en så mycket.

Tack Matilda för att jag fick sätta ut bilderna i min blogg!



Kommentarer
Postat av: Pia

Underbara - och den sista är klart bäst!

jag hoppas verkligen man får ta del av det sen!

2010-08-30 @ 14:51:07
Postat av: Lena m Bella, Yippi o Axa

Vad roligt! Helt underbara bilder, speciellt de två sista.

2010-08-30 @ 15:01:10
URL: http://www.mypinscher.se
Postat av: Sussi

Vilka underbara bilder!

2010-09-01 @ 10:21:29
URL: http://www.nogg.se/busbrosor
Postat av: Ullis

Vilka fina bilder :0)

2010-09-09 @ 20:58:36
URL: http://www.haemus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback