Pinscherträff i Kungsbyn

Idag har jag & Gonzo varit på Pinscherträff i Kungsbyn. Var meningen att hela familjen skulle åka men Elliott blev "kackig" i magen så jag hade tur som kunde åka med Per & Kerstin istället för dom skulle ändå till IKEA. Svårt att ta kort när man inte har solljus & att man pulsar i snön men lite bilder blev det av olika kvalitet;). Skriver inga namn för jag kommer knappt ihåg vem som är vem, var bara en svart pinscher med idag, min lilla Gonzo. Nu ljög jag, kom en liten svart tik på slutet. Även lite andra hundar var med;). Här kommer bilderna:



































Var jättetrevligt, rastplatsen var helt suverän, visste inte ens om att den existerade. Ser fram emot att åka på fler träffar, då hoppas jag att Azlan också kan följa med.



Kommentarer
Postat av: Suvi

Halloj! Fina bilder! Du får gärna skicka några högupplösta till mej, några myllerbilder med många hundar och så de som blev bra på Sniffen. Även de sura när han ser stygg ut mot Nova! ;)

2010-02-06 @ 17:06:55
URL: http://suvi.se
Postat av: Anette

Hundarna verkar haft kul. Jag hade tänkt komma men hade ingen bil. Hoppas jag kan komma nästa gång.

2010-02-06 @ 20:26:36
Postat av: Sanna & Kelly

Kul med pinscherträff! Och så mkt bilder! :-D

2010-02-15 @ 18:32:03
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback