Seminarium med Gerard O´Shea.

Innan jul anmälde jag mig till ett seminarium med Gerard O´Shea om hundens anatomi, skulle ju vara i Västerås så jag ville passa på. Alla pratar ju om denna Gerard, vilka wow upplevelser man får osv, så jag var ju bara tvungen att se honom live. Till det här seminariet så lottade dom ut 10 gratis platser, jag vann en av dom, min tur håller i sig. Så i lördags kom Anna & Anne & hämtade mig, åkte vidare & hämtade upp Sussi. Det skulle hålla på mellan 09.00-18.00, tänkte att det här skulle bli en lång dag men icke sa Nicke, karln har verkligen talets gåva. Det blev lite ihop pressat för han brukar dela upp på 2 dagar i vanliga fall, så blir det en sån kurs eller handlingskurs i närheten så vill jag gå igen. Var helt slut på kvällen när jag kom hem, hjärnan hade fått mycket information på en dag, ja den lilla som finns där inne någonstans;). Skulle titta på film med Robban men var inget vidare sällskap för jag somnade på soffan.
I söndags var jag & Sussi på bio & såg "Luftslottet som sprängdes", tyckte den var bra.
Visst ja, har ju glömt att skriva att hela familjen + Sari & hennes 3 kids har bokat en resa till Turkiet, åker i början på sommaren, jösses vad jag längtar!!! Just för tillfället planerar jag för Saris 40-års firande, det ska bli superskoj!!! See you later, aligator!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback