Hundbilder

Kände att det var dags för lite hundbilder. Diezel är då inte lätt att fotografera för han är inte still många sekunder;).

Jag ska vara snäll, jag lovar!!!

Kommer matte!!!

Azlan visar upp sin ridge.

Diezel har så söt valpis mage.

Gonzo

En av dom få gånger Diezel stog still;).

Man kan inte ligga plattare än så här!

Han är väldigt söt mitt lilla monster.

Funkar jättebra med alla 3 grabbarna & det är ju skönt. Har haft en del strul med Diezels papper osv, men nu är allt klart med försäkringar,svensk registrering m.m. Han har även fått sin 12 veckors spruta, värsta stora killen;)! Diezel är även anmäld till sin första utställning, det ska bli spännande, tror inte han kommer vara still över huvudtaget. Övning ger färdighet..............hoppas jag;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback