Gonzo har dejtat!!!

Gonzo har dejtat 2 svarta tikar under dom senaste veckorna. Först var det Chilli ( Flängan's Betty) & där vet vi att det har tagit sig för hon har blivit rund om magen;). Därefter var det Lady (Magleddies) & där väntar jag med spänning att få veta om det blir något. Henne kan ni följa på www.mypinscher.se. Jag håller tummar & tår & Gonzo håller tassarna att det blir friska, trevliga & härliga pinschervalpar i dom här kombinationerna. Uppdaterar när jag vet mer eller ifall jag får några bilder.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Spännande med valpar!!! Håller tummarna för att de blir lika snygga som Gonzo! ;) Och tack för påhejjandet! Det kommer att bli sjukt spännande att köra ytterligare en hund! :D

2010-03-30 @ 14:27:37
URL: http://www.nifesoj.se
Postat av: Wendy

VIll oxå ha snyggingvalpar!! =) Gonzo gener!!

2010-04-10 @ 17:58:57
URL: http://superwendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback