Valparna är 1 vecka nu!!!

Igår blev Gonzo/Lady valparna 1 vecka. Lena var så snäll & skickade bilder till mig, vill ju följa upp dom vecka för vecka;). Börjar med lite bilder där dom bara är någon dag.




Mamma Lady är så duktig med dom små liven!
Nu kommer bilder från igår när dom blev 1 vecka gamla.










Åhhh, man kan inte titta sig mätt på dom! Tur att dom inte är hemma hos mig för jag skulle inte få någonting gjort skulle bara sitta & beundra dom;). Tack Lena för bilderna, dom är helt underbara!!! Ni kan även följa valparna på Kennel Magleddies hemsida, finns en länk på min sida.



Kommentarer
Postat av: Ullis

Ohhh herregud sååå söta :-)...Om jag får så skulle jag gärna följa med o titta på dom små liven när du ska dit :-)

2010-05-13 @ 23:24:21
URL: http://www.haemus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback