"Playdate" med Roya

Idag tog jag med hundarna till Kohagen, har ju varit kanonväder. Möttes upp av Sabina & Mathias som har RR tiken Roya. Gick överlag bra, är ju alltid värst när hundar träffas första gången. Azlan var som alltid en charmerande prins, pinscherkillarna var väl sisådär:). Diezels nya namn är ju DAMP & så har han kommit på vad trevligt det är med tjejer, tyvärr:). Gonzo gick mest för sig själv i början sen började han uppvakta med som en tok, jäkla pinsamma hundar!!! Hade med kameran så nu blir det en massa bilder, titta & njut!!!



























Ja, mycket bilder blev det men jag har ju svårt att bestämma mig vilka som ska komma med, så då kommer det med fler i bloggen:). Nu har jag 3 trötta killar här hemma. Tack för sällskapet Sabina, Mathias & Roya!!! Hoppas ni inte blev avskräckta av dom 2 kåtbockarna:).



Kommentarer
Postat av: Sabina

Härliga bilder vid vattnet! :)

Varken jag, Mathias eller Roya blev avskräckta av pojkarna ;) Tror Roya hade kul trots lite väl mycket uppmärksamhet!

2011-04-14 @ 18:36:06
URL: http://zaragambaszoroya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback