Ett något försenat God Jul & Gott Nytt År!!!

Ja, jösses, nu har jag verkligen legat på latsidan med bloggen men har inte varit så inspirerad heller att skriva på ett tag. Så vad har vi haft för oss den sista tiden??? Har rabiesspruta alla 3 hundarna, så nu är det ju en lång tid att vänta innan man kan ta blodprovet så att man vet att det har tagit. Tanken är väl att vi ska ta oss till grannländerna också. Gått en Drop In handlingskurs på 4 gånger med Gerard O´Shea, man lärde sig massor men det är mycket som man måste tänka om på också. Vissa saker var så självklara så det är ju nästan pinsamt att man inte kommer på det själv. Hade med Gonzo 3 gånger & Diezel 1 gång. Jag, Sussi & Malin hade med Gonzo, Tyr & Sune till Hundmässan (Stora Sthlm) men jag får göra ett annat inlägg om det sen för jag var tvungen att få kritiken översatt & det var 3 veckor sen & det har inte kommit än. Sari & Co kom hit & firade jul, alla var samlade hos oss på julafton, det tycker jag är mysigt. På juldagen var vi & hälsade på farsan, han har skaffat sig en blandis som dom har döpt till "Oski". Jättesöt!!! Som vanligt var vi in på mellandagsrean & härjade men som alltid så hittade man bara en massa till ordinarie pris. På nyår var det bara familjen hemma, tog det lugnt & åt mängder av gottigt. Var ju Diezels första nyår så jag ville se hur han reagerade, han var precis som vanligt, SKÖNT!!! Azlan bryr sig inte men Gonzo vill inte gärna vara ute när det smäller, inne går det bra. Inte har jag varit flitig med kameran heller, fy på mig! Nu laddar jag inför My Dog, ska ta med både Gonzo & Diezel & Robban med förstås:). Ska skärpa mig med uppdateringarna & ta mer bilder på odjuren, både 4 benta & 2 benta:). På återseende!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback