Stora Stockholm (kommer alltid heta det för mig)

Den 18 dec åkte ju jag, Sussi & Malin till Stockholm, med oss hade vi Gonzo, Tyr & Sune. Som vanligt med 3 virrpannor så åkte vi lite fel, fast vi hade GPS;). Men vi kom fram utan att det blev panik. Anledningen till att jag är så sen att uppdatera om den trippen är för att jag fick min kritik på franska & har väntat på översättningen men nu har den kommit i brevlådan.

Domare: Jeanett Seltz Halter
Kritik: Stor, korrekt typ. Tillräcklig benstomme. Rak skuldra. Korrekt huvud. Bra öron & ögon. Intagande helhet. Trånga rörelser bak. Ryggen måste vara mer stram.
Chkl, kv 1, kk 3

Tyr blev 2:a i sin klass (junior) med slät 1:a & Sune vann sin klass (öppen) med CK & blev bhkl R, precis bakom certet. Men jag känner på mig att 2011 blir Sunes år!!!

Vi gick runt en stund & gamade gratisgrejer & shoppade med förstås innan vi började färden hem, där vi givetvis också körde lite fel:). Tack Sussi & Malin, alltid lika kul att åka ihop med er!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack det samma! Det är väll konstigt, jag tror inte att vi har åkt rätt en ända gång när vi har varit på utställning, trots kartor o gps... Men vi har hunnit fram i tid iaf :D

2011-01-10 @ 22:19:58
URL: http://www.nogg.se/busbrorsor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback